Is betaling op factuur mogelijk na de levering?
Deze betaling is uitsluitend mogelijk voor bedrijven. Het bedrijf moet dan bij de bestelling de bedrijfsnaam aangeven en betaling op factuur aangeven. Wij nemen na ontvangst van de bestelling direct contact met u op.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
U ontvangt direct een bevestiging/factuur per e-mail. Mochten bepaalde gegevens niet kloppen dan verzoeken wij u direct per e-mail de correctie(s) o.v.v. van het factuurnummer aan ons door te geven.
Worden bestellingen ook in het buitenland geleverd?
Jazeker. Onze vervoerder, PostNL, bezorgd pakketten over de hele wereld
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Zoetwit.nl is onderdeel van ons bedrijf Cups and Plates en streeft ernaar om uw bestelling binnen 48 uur te verwerken.
Kan ik nagaan waar mijn bestelling op dit moment is?
Via de Track en Tracé code die van ons per e-mail ontvangt kunt u uw bestelling volgen.
Wordt het cadeau dat ik laat bezorgen feestelijk ingepakt?
Alle cadeaus die Zoetwit.nl verstuurd worden -zonder extra kosten- feestelijk voor u ingepakt.
Bestaat de mogelijkheid om een persoonlijke felicitatie met mijn bestelling mee te sturen?
Tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid om een felicitatietekst in te voeren.
Mijn cadeau kan niet bezorgd worden omdat ik een foutief afleveradres ingevoerd heb.
Op het moment dat het pakje door Zoetwit retour ontvangen is nemen wij contact met u op. Nadat u opnieuw de verzendkosten aan ons heeft overgemaakt -en deze door ons zijn ontvangen- zullen wij het cadeau opnieuw opsturen.
Is mijn te ontvangen bestelling altijd gelijk aan de afbeelding/beschrijving?
Zoetwit streeft ernaar om volgens de exacte beschrijving te leveren. Voor de de kleur is niet exact als die op de website. Als u na ontvangst van uw bestelling opmerkingen wilt plaatsen, wordt u verzocht contact met ons op te nemen.