Bezorgen en retourneren
Bezorgen van uw bestelling
Wij streven ernaar om uw gepersonaliseerde cadeau’s binnen de door ons gestelde tijd te leveren. Bij drukte stellen wij u ervan op de hoogte als het langer gaat duren.
Levering is standaard 1-2 weken, maar als u sneller iets geleverd wilt hebben, neem dan persoonlijk contact met ons op via 06-46040740, wij bekijken dan voor u wat mogelijk is.
Uw bestelling wordt na betalingsontvangst verwerkt. Onze producten worden door My Parcel/TNT post verstuurd.
Zodra uw bestelling is verstuurd ontvangt u hierover een e-mail met Track and Trace nummer om uw pakket online te traceren via www.Tracktrace.nl
LET OP: deze kan wel eens in de SPAM-BAK terecht komen dus houd deze ook even in de gaten.
Wij hanteren de volgende kosten en opties voor verzending of afhalen.
- Verzendkosten binnen Nederland € 8,50
- Ophalen bij ons bedrijf
- Wij versturen ook naar het buitenland indien er meerkosten bijkomen stellen wij u tijdig op de hoogte en mailen wij u een nieuwe factuur na.
Retourneren
Onder de wet “kopen op afstand” (alleen voor particulieren) bent u gerechtigd uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren.
Dit is niet geldig voor gepersonaliseerde cadeau’s met uitzondering als wij een fout hebben gemaakt in uw geleverde cadeau.
U dient te allen tijde ons eerst per mail te informeren als u dit product wilt retourneren met een geldige reden.
Wij nemen het product niet terug als
– Als de cellofaan verpakking geopend en of beschadigd is.
– Als een artikel beschadigd is of gebruikssporen heeft.
– Als de verpakking beschadigd is en of gebruikssporen heeft.
– Als een verzending incompleet is. (dus ook eventueel gratis toegevoegde producten dient u te retourneren)
– Als de artikelen gepersonaliseerd zijn.
Zoetwit niet verantwoordelijk voor foutief naam/geboortedatum als deze door de klant onjuist ingevoerd zijn.
Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
Om uw retourzending z.s.m af te handelen, verzoeken wij u uw ordernummer, naam en telefoonummer met reden van retour sturen te sturen naar info@zoetwit.nl
Nadat wij met u contact hebben gehad kunt u het pakket retour sturen.
Indien wij zelf de fout hebben gemaakt zal ik u een kosteloos retouretiket toesturen die u op uw pakket kan plakken, indien het de fout betreft of niet geldige reden van retour zenden van klant dient u zelf uw verzendkosten te betalen.